Veelgestelde vragen
Algemeen
Is personalisatie van artikelen mogelijk?
Ja, er zijn zeker mogelijkheden om artikelen te personaliseren. Neem gerust contact via e-mail: klantenservice@studioankie.nl en maak hierbij je wensen kenbaar. Dan kijken we samen naar een oplossing!
Ik ben iets vergeten toe te voegen aan mijn bestelling. Kan dit nog gewijzigd worden?
Als de bestelling nog niet verzonden is, is het nog mogelijk om een artikel toe te voegen. Stuur zo spoedig mogelijk een mailtje naar: klantenservice@studioankie.nl.
Verzending en bezorging
Wat zijn de verzendkosten?
- Brievenbuspakket PostNL met track and trace code: €4,95 (NL) en €6,95 (BE)
- Pakket PostNL met track and trace code: €5,95 (NL) en €7,95 (BE)
- Gratis verzending vanaf €35,00 (NL) en 50,00 (BE)
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt en verzonden. Je ontvangt een track and trace code wanneer de bestelling verzonden is zodat je het pakket kan volgen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, wanneer de bestelling verzonden is ontvang je een track and trace code. Op de website van PostNL is het mogelijk om je pakket te traceren.
Volgens de track and trace code van PostNL is mijn pakketje bezorgd in de brievenbus, maar ik heb nog niks ontvangen?
Het kan gebeuren dat een brievenbus pakketje vertraging heeft. Het gebeurd weleens dat het pakket dan al als 'afgeleverd' wordt gescand, terwijl dat nog niet zo is. De kans is groot dat PostNL het pakket de komende dagen nog bezorgd. Heb je na 3 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@studioankie.nl en we kijken samen naar een gepaste oplossing.
Is het zichtbaar aan de verzendverpakking dat ik een cadeautje besteld heb?
Nee, we gebruiken een neutrale verzendverpakking. Op het verzendetiket is wel Studio Ankie als afzender te zien.
Retouren
Is het mogelijk om een pakket retour te sturen?
Niet gepersonaliseerde artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden, mits het artikel ongebruikt en in originele staat is. Retourzendingen dienen altijd eerst per e-mail aangemeld te worden via klantenservice@studioankie.nl. Na ontvangst van je verzoek laten we weten of de retour is goedgekeurd en ontvang je verdere instructies. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.
Let op: gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden, omdat deze speciaal voor jou gemaakt worden. Is er iets misgegaan bij de personalisatie door onze fout? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via klantenservice@studioankie.nl.
Wat kost het om een pakket te retourneren?
De kosten voor een retour zijn voor eigen rekening.